lørdag 4. april 2009

Tatt eksamen i pulkdraging modul 1



Hvis j var stolt ta meg sjøl når j hadde male pipa finnes d itte ord for hvor stolt j er ta meg sjøl i dag altså.
Vøri å gått på ski me Marthe.. er vel nesten 5 år sea sist, å da å var d me Marthe.. så takk til Marthe altså!!
Forskjellen fra sist gang var jo at i dag dro j jo å me meg en pulk. Var egentlig ganske skeptisk tæl heile greia, regne egentlig me at mine slappfiskmuskler ville streike heilt å nekte å dra på noe som helst. Men d gikk overraskende lett faktisk..
Men nå skær jo itte j skryte på meg verken kondis eller anna, så d må seies at etter 100 meter rant svetten i strie strømmer
, superundertøyet klistre seg til kroppen å pusten gikk i tunge hvesende hiv.
Musklene dirret å beina skalv, men j kom meg faktisk rundt heile runden.
Mest takket være Marthe altså, ho er verdens beste heiaperson. Vi kom fram til at jeg i dag altså har tatt eksamen i pulkdraging modul 1. Å kan nå gå opp bakker med pulk og renne ned igjen uten å verken dette eller velte pulken.
Klart, det er jo her verken snakk om de største eller bratteste bakker, men d kommer nok i modul 3 eller 4.. :)

Trur j må lage meg en diplom.

Gruer meg en heil del til å våkne i mårra da, reg
ner me å ha smerter i både ledd å muskler j itte viste j hadde.. men sånne ting må man ta me ett smil å heller være gla for at en kjenner noe i d heile.. :)
Pluss att d virkelig er en go påminnelse om hvor flink en var dagen før, itte att j kommer til å glømme detta me d første.

Mamma har vist en liten plan om at j skær gå meir på ski i påsken, så vi får sjå hæsse detta utvikler seg. :)

Legger ved noen bilder som bevis da, så ingen skær begynne å tvile. :)





1 kommentar:

  1. Hey hey..
    Storligen imponert over deg eg no...
    Må gå inn på sida mi og hente det som ligg til deg der ;-))
    Vel fortent etter mi meining ;-)

    SvarSlett