torsdag 2. april 2009

Må skryte av seg sjøl.. :)



Må skryte litt av meg sjøl ja.. Pipa vår har vøri svart sea Frode kjøpte leiligheta å flytta inn, men nå som vi snart skær få hvite plater i stua.. eller cafe latte som d hetter, så syns j svart vart litt mye. Sååå i dag har j male den hvit.. hoho.. er så fornøyd! :) Stua vart jo heilt anna.. gleder meg til platene kommer opp, j skær begynne å male vinduskarmene me en gang. Å lister.. har kjøpt barnevennlig maling da, så Falk slepper å bli løsemiddelskada.. :)

D tok meg heile dagen da, litt pga at j måtte male to lag, litt fordi j har skynta meg sakte å litt fordi Falk må jo få litt mat å kos innimellom han å.. :)
Åsså måtte j en tur til Hannemor å stripe håret hennes å spelle Uno me Malin.. j vant itte en eineste gang.. hehe.. men d er vel itte d viktigste., Falk var me å, spiste ihvertfall på korta.. hihi.. :)

(han er så goooo atte.. min verden, mitt alt:) )

I mårra kommer Fysioterapauten en tur å skær sjå hæsse han sitter i stolen sin om dagen.. blir spennende. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar