mandag 6. april 2009

Diplom!!!!


Trur du itte j fikk ett diplom ta a Karla da.. nå vart j så gla!! Slike ting varmer ett hjertet, det er heilt sikkert!! :)
Så tusen hjertelig takk til Karla for detta fine Diplomet! :)

Må nå bære fortsette å gå på ski j nå når j har fått diplom for d å greier. Men må kjøpe meg nye ski da, for da j kjøpte meg nye skisko her for litt sia så tenkte j itte på at d finnes to slags rottefellabindinger, å d gjorde nok itte butikkdama heller. D viste seg at skia mine har binding av det smale slaget, mens skoa mine er til det breiere slaget. Men men.. skia mine er fra da j var 13-14 år, så d gjær vel ingenting heller.. men dom er fint brukt da, så d er jo itte noe gæli me dom slik sett. Bortsett fra at dom nå itte passer til skoa mine da. Så eksamen i pulkdraging ble tatt på lånte ski. Pappa'n til Marthe var så snill å lånte meg sine. :)

Har vøri å levert bilen til lakkering i dag, så nå er j uten bil fram til onsdag. Kan jo benytte sjangsen til å gå litt å få litt trim nå da, men vi får nå sjå om d blir noe av eller itte.. :)

Ha en fortreffelig dag alle sammen!! Å takk igjen Karla!! :O) Nesten så j må skrive ut denna å ramme den inn.. hehe.. men bære nesten! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar