torsdag 5. mars 2009

Tredje Sykehusbrev


Mandag 12 mai 2008
Oppdatering.. :)

Er egentlig itte så mye å oppdatere, men vi er fortsatt på Åse og det er fortsatt like kjedelig.. :S
Men det er nå bra vi får væra her da, for jeg hadde nå itte klart å sove hadde vi vøri hemme..

Falk har det igrunn ganske bra, er en smule slapp til tider, så hender seg han får mat gjennom en sonde i nesa, men når han først gidder så eter'n masse ta mamma's pupp å.
Han har temperament har jeg skjønt etterhvert, for kommer itte maten for nok så hyler'n til ahn blir lilla i ansiktet.. hehe.. veldig festlig.. :)

I mårra håper jeg dom sjekker hjertet hass igjen, så får vi sjå om det har retta seg eller itte.. har det itte retta seg så er det vel medisiner neste, å da blir jeg vel her enda lengre tenker j.. så krysser fingra for at alt er som det skal nå.. men har mine tvil egentlig ettersom han er så slapp innimellom..

Men uansett så krysser j fingra.... :):):)XXXX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar