torsdag 5. mars 2009

Andre Sykehusbrev

Fredag 9 Mai 2008

Er fortsatt på Åse, Falk har vørti litt verre, så han forsvant ned på observasjonen igjen.. dom holder ett øye med puls og oksygenmetningen i blodet ettersom det fortsatt er en liten lekasje i hjertet.. men det ser nå ut til å holde seg någen lunde stabilt å han eter som en hest når vi er enige om hæsse amminga skær foregå.. (jævlig trikcy greier gitt... :) ), så her får en bære se lyst på saker g ting så lenge.. :)
Får fårhåpentligvis prate med en lege i mårra som kanskje kan gi oss noen svar på hvor lenge dom holder øye med slike ting å når neste sjekk av hjertet er.. så får vi sjå hva som skjer etter det.. J blir ihvertfall skrivi ut som pasient i mårra, ettersom jeg føler meg ganske så fin, men både jeg å Frode blir skrivi inn som ledsagere da, så vi får ett rom litt lenger ned noen trapper.. :)

Må forresten si at kondisen itte blir noe bedre når en har en blodprostent på 8.1.. hehe.. detta fant jeg smertelig ut i dag når jeg skulle gå den utrulig lite bratte bakken fra parkeringsplassen og opp igjen.. men det går vel over.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar