søndag 8. mars 2009

Historien om Benjamin Button

J å min kjære har vøri på kino idag å sett "Historien om Benjamin Button" Å j begynte å grine som vanlig.. er så typisk, enten så griner j eller så sitter j med hugu inni jakka til Frode.. hehe.. :)
Men filmen var KNALLBRA!!!! Virkelig verdt å sjå altså.. ALLE SAMMEN!!! ( her er link til Filmweb og traileren til filmen.. http://www.filmweb.no/trailere/article172226.ece)


Ellers har j og Falk besøkt Tante Maria (min tante) sammen med mamma og Tante Ingrid, åsså var vi å gikk tur rundt Bjørdalsvatnet. Der er det så fint å gå, det er en skam at j itte bruker den veien no meir egentli! Det er jo skikkelig koselig rundt der, å det går ann å ta med seg niste å kose seg i sola hvis en skulle ønske det! :)

Så over til litt mer svevende/dypere.. velg selv.
Jeg lurer litt på når det skal gå over nemlig, for etter at j fikk Falk så får j rett å slett skikkelig vondt inni meg når det er snakk om små unger som har det vondt. Jeg har jo syns synd på dom før å, men nå blir j rett å slett nesten litt satt ut. Det kommer vel av at j ser for meg Falk i samme situasjon, men j håper da virkelig slike ting roer seg litt etterhvert, for j syns faktisk det er en smule slitsomt! :) sikkert en bra egenskap, for da bryr jeg meg ihvertfall om Lillemann da..men likevell.. puh!!

Utrulig alt som forandrer seg når en får unger!!!!

1 kommentar: