mandag 30. mars 2009

Ny lue, "omplasserte" planter, men ingen mann




Frode reiser på sjøen i mårra, å da må en jo glede seg over de små ting en finner.. så i dag har j vøri på shoppetittetur med Karla. D var så koselig atte!! Å ho har strikke en skikkelig fin lue til meg
, som j vart så fornøyd med. :) bilda av lua var jo d første dø fikk sjå.. :) Hvis dø vil sjå meir ta d ho har laga så er d bære å trykke på: Strikkeskrulla



Ho hjalp meg å med å velge nye potter til mine kjære planter. Så nå har de fått bytta hjem. Er frrrryktelig spent på detta der da, for j har aldri i mitt liv fått noe som helst til å vokse, men det siste året har j altså klart å fått 6 heile planter til å både overleve å vokse! Er heilt over meg av overraskelse.. j har jo faktisk drept ett uvisst anntall kaktuser i mitt liv!! Legger ved ett lite bevis over eine planta mi å. Så blir d spennende da å sjå om den vil overleve flytting fra eine potta til den andre.
J har faktisk kjøpt meg ei bok
som heter "INNEPLANTER" å slo opp der hæsse j skulle potte om. Men d er jo ingen garanti for at d går bra uansett.. :) hehe.. j er ærlig og oppriktig spent altså!




Falk har vøri småsutrete i dag, men j trur d er tenna som plager fortsatt. Det ser ut til at den tanna som kommer oppe i "hjørnet" kommer litt for høyt oppe hvis vi kan kalle d d, han er skikkelig rød rundt der tanna kommer ut.
Å d irriterer heilt sikkert en heil del.. å kanskje han merker at Frode skær reise i mårra å, hvem veit.. blir spennende å sjå om han kjenner att'n når han kommer hemmat att.. :) å om han blir skeptisk slik me en gang.. d har gått bra hittil, men han begynner å bli meir med å obs på sine omgivelser, å d kan jo gi utslag i hva som helst! :)

Uff!! Har itte lyst til at Frode skær reise, syns han kom att i går j.. men men.. slik er d når en itte har vett til å finne sæ kær me arbeidsplass på land! Overlever vel nå som ellers.. :)

Ha en strålende kveld, å vær forberedt på en heller sutrete blogg i mårra.. hehe.. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar